En iyi dilek

12 06 2013

Uzun zamandır blogumu kontrol etmiyordum. 2007 yıllarında oldukça fazla zaman harcıyordum blog yapmaya. Belki 50’ye yakın blog hazırlamış ve yayınlamışımdır. Blog hazırlama gayretim sayesinde HTML dilinide öğrendim. Hatta Google Adsence vasıtasıyla cüzi de olsa para kazandım.

Bugün google da excel hakkında aratırma yaparken birden benim hazırladığım blog çıktı karşıma ve gülümsememe sebep oldu. Sonra blogun  başlığında “sık kullanılanlara eklenmesi” yönünde bir tavsiye mesajı yazdığımı fark ettim. Sanırım google reklamlarından daha fazla pay almak maksadıyla yazdığım bir mesaj. 🙂

İlk işim bu mesajı değiştirmek olmalıydı. Ama ne yazacaktım. Siteye il gireni karşılayacak güzel bir dilek olmalıydı. Birden aşağıdaki sözcükler geldi aklıma;

“Hayallerinizin gerçekleşeceği günün, bu gün olması dileğiyle…”

Peki sizin dileğiniz ne olurdu sevdiğinize..

Ve bir de iyi dilek videosu 🙂

White Lion – When the Children Cry

ByTameR

İşlemler

Information

Bir Cevap Yazın

