SİTEYE bloga RADYO EKLEMEK

3 04 2007

SİTENE RADYO EKLE
SİTEYE bloga RADYO EKLEMEK

Aşagıdaki kodları ekleyiniz. Arkadaşlar bu daha çok wordpress dışındaki bloglarda geçerli unutmayın.

Blogcu da anlatım yapacagım öncelikle. Blogcu.com a üye iseniz. Kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapıyorsunuz. YAZI EKLE diyoruz. HTML kutusunu işaretliyorsunuz.  Aşağıdaki kodları kopyalayıp yapıştırıyorsunuz. Sonra YAYINLA diyoruz. Bu kadar;

veya

Şablon ,  şablon düzenle dedikten sonra aşağıdaki kodları kopyalayıp istediğiniz yere veya html den anlamıyorsanız en üste  yapıştırıp Onaylıyorsunuz en altta adı her neyse kaydet mi yazıyor orada yayınlamı anladınız umarım

<!–mÜZİK–>

<OBJECT height=45 width=140 classid=CLSID:6BF52A52-394A-11d3-B153-00C04F79FAA6><PARAM NAME=”URL” VALUE=”mms://84.16.235.90/ShowRadyo”><PARAM NAME=”rate” VALUE=”1″><PARAM NAME=”balance” VALUE=”0″><PARAM NAME=”currentPosition” VALUE=”0″><PARAM NAME=”defaultFrame” VALUE=””><PARAM NAME=”playCount” VALUE=”999″><PARAM NAME=”autoStart” VALUE=”-1″><PARAM NAME=”currentMarker” VALUE=”0″><PARAM NAME=”invokeURLs” VALUE=”-1″><PARAM NAME=”baseURL” VALUE=””><PARAM NAME=”volume” VALUE=”100″><PARAM NAME=”mute” VALUE=”0″><PARAM NAME=”uiMode” VALUE=”full”><PARAM NAME=”stretchToFit” VALUE=”0″><PARAM NAME=”windowlessVideo” VALUE=”0″><PARAM NAME=”enabled” VALUE=”-1″><PARAM NAME=”enableContextMenu” VALUE=”0″><PARAM NAME=”fullScreen” VALUE=”0″><PARAM NAME=”SAMIStyle” VALUE=””><PARAM NAME=”SAMILang” VALUE=””><PARAM NAME=”SAMIFilename” VALUE=””><PARAM NAME=”captioningID” VALUE=””><PARAM NAME=”enableErrorDialogs” VALUE=”0″><PARAM NAME=”_cx” VALUE=”5080″><PARAM NAME=”_cy” VALUE=”1191″></OBJECT></CENTER>


İşlemler

Information

26 responses

21 04 2007
emre

herşey güzewl eline sağlıkta nasıl çalacak bu aket

1 06 2007
burak

yaiyi hoşt ben kodu sitmynet t yadım hatta yanda görüntü bile geldi ama sonra devama tıklayınca sadece yazı gözüktü nası iş?Yardım pls…

3 06 2007
Best_DJ

Tamam kardeş ekleme isi tamamda nasi dinlenecek yayın yapılacak bi zahmet onlarıda acıklasan_??

4 06 2007
Tamer KÖLE

radyoların url adreslerini bularak ekleyeceksinzi yanlış anlama olmasın siz radyo yayını yapmıyorsunuz

18 06 2007
sencer koçak

abi herşeyi yaptım tamam da anlamadım ben oradakileri kopyaladım yapıştırdım gerisini anlamadım

22 06 2007
hakan

abicim biz bu kodlari nereye kopyalayacagiz

26 06 2007
Dj-Mert

selamlar bende sıteye radıo eklemye calısıorum fakat bır sürü yerde arastırdım kodları yukleyınce sadece kodların yazısı cıkıor rdıo calmıyo neden oldugunu bende anlamıs degılım

19 10 2010
radyocu

yayin yapabilmen icin önce radyo indexi indirmen lazim blogcuya uygun bu indexin icine radyo sidini frame rateyi kopyala yapistir radyon calisacak

27 06 2007
fuat

ya valla abe herkesin dediği gibi bende ekledim fakat bunun kaynağı nerede?yani bu alet :Dnerden müzik alıpta söyleyecek onu anlamadık bea abi sana zahmet diğerlerini söylemişken bunuda söyle ne olcak.kolay gelsin

5 07 2007
engin

yaw hersey tmm guselde nasıl calı bu alet yaw anlamadım yukledımde calısmıooo hanı ne ses war war nede seda

7 07 2007
Tuğrul

kardeş koydum bunu siteye fakat radyo yayını yok.Yani şarkı falan hiç çalmıyo kodda bi sorunmu var

7 07 2007
goncagül

3 08 2007
ERSUN

GUZR

9 05 2008
@BORA@™

SELAM ARKADAŞLAR BEN ANLATAYIM SİZLERE BUNU SİTENİZİN HTML TABANINA YAPIŞTIRDINIZMI YANİ KOPYA YAPTINIZMI [mms://84.16.235.90/ShowRadyo] BU KOTU SİLİN BENİM VERDİGİM ŞARKIYI CALIN VEYA İSTERSENİZ ŞARKI URELESİ BULUN EKLEYİN ÖRNEK !!!http://www.mp3yukle.co.uk/Muziiiiik-mp3/Guclu%20Soydemir/Bir%20Cift%20Turna.mp3 BUNU KOYUN CALAR ANLİCANIZ SİZ YAYIN YAPMIYONUZ SADECE BULDUGUNUZ ŞARKI URELESİ CALAR YAYIN YAPMANIZ İCİN DEGİŞİK ŞEYLERE İHTİYACINIZ VAR ARKADASIMIZA TEŞEKKÜRLER EDERİZ PAYLASIMI İCİN

15 09 2008
yagmur

daha açık gzl olurdu

2 05 2009
aleyna

iid ben flatcast radyosu eklemek istiommm

30 06 2009
okty

Ya kardeş ben siteme koydum kendi kodlarımı Flatcasttan radyo aldım onun kodlarını yapıştırdım fakat yayın olmadığı için radyo açılmadı ben yayını almak için çeşitli butonlara ihtiyacım var nasıl yapıcam bu işi??

20 01 2010
Slow Karadeniz FM

Radyo Ip : http://78.159.117.225:6565/listen.pls

Radyo Web : http://www.slowkaradenizfm.com

Radyo Msn : slowkaradenizfm@hotmail.com

Radyo Gsm: 0535 605 62 51

Radyo Logo : http://i1001.hizliresim.com/2010/1/20/8054.jpg

Radyo Tanıtım : 01.01.2007 yılında yayın hayatına başlayan Mangani Fm 16.06.2009 yılında adını değiştirerek bugünkü Slow Karadeniz Fm adını almış yayın süresini 24 saate çıkartarak yayın hayatına devam etmektedir.. Slow Karadeniz Fm 65 bin müzik arşivi ile karadeniz radyoları içinde daime bir adım öndedir.

20 01 2010
Slow Karadeniz FM

slm sevgili karadenizliler ve karadeniz türkülerini seven sevgili insanlar bizinden bir web siteniz varsa kodumuzu sitenize ekleyebilirsiniz sizlerde bizlere destek olabilirsiniz radyomuzun yayını 24 saattır saygılarımızla

19 04 2010
taner

:S teq teq sorn yaw:) arkadaslar aslında cok basıt bısey!kodu koyduktan sonra eger ekledıqınız radyoda bı yayın problemı yoksa calar!msnı bıraktım arkadaslaR! yardımcı olabılırım!

29 04 2010
emre

blogta radyonun yerini nasıl ayarlıycaz

13 09 2010
21 12 2010
DORUKTOPLİST

bu tarz radyo kurmayı biliyorumda mesela kendi lisanslı radyomuzu nasıl kurabiliriz o konuda pek bir bilgim yok ama.tam olarak ne kadar bir sermaye gerekiyo bilginiz varmı acaba.arkadaşla öle bişi düşündük ama ne kadar para gerekli bu iş için tam bilmiyoruz.bu arada yazınız içinde teşekkür ederim.emeğinize sağlık.

16 09 2011
katratudem

İyi günler abicim blogger dan radyo yayını yapmak istiyorum ama kendim.Mesala winup shoutcasttan yaptığım bir yayını nasıl bloga koya bilirim anlatabilirseniz sevinirim

2 05 2012
Anonim

ya bu blogcu değişmiş mi kaç tane radyo açtım sorun yok bi hotmail kodu ekleyemedim nasıl olcak şimdi…

17 07 2012
Hasan

Bana yardımewdecek warmı siteme gelin yardım edin bende yüllücem fakat oljmuyor napabilirm

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s




%d blogcu bunu beğendi: