WORDPRESS e MÜZİK EKLEMEK MÜZİK ÇALMAK

19 07 2007

WordPress de müzik dinleyebilirsiniz. Yani kendi sayfanızda müzik çalmasını sağlayabilirsiniz. Bunun yolu oldukça basit. Öncelikle çalacağımız parcanın mp3 ün URL adresi. Nedir bu diyenlere bir örnek adres vereyim.

http://minorcrisis.net/files/duvarjenerik.mp3

Yukarıdaki gibi bir adresten bahsediyrum.  

Yoksa elinizde  http://minorcrisis.net/ adresine girin.

GÖZAT a tıklayın. Açılan pencerede şarkınızı bulun.

Description (optional): şarkıya bir isim verin ve

Upload A basın.

Bir URL adresini yani

Direct Download Link  verecek ;  http://minorcrisis.net/files/duvarjenerik.mp3  bunun gibi

Eveet. Hazılıklar Tamam.

Şimdi bilgisayarınızda bir word belgesi açın. Aşagıdaki gibi yazın.

onlinemp3_1.jpg

Yukarıdaki kısımda ben kendi URL mi kullandım. Yani http://minorcrisis.net/files/duvarjenerik.mp3  adresini. Siz bunu değiştirebilirsiniz. Neyse

 onlinemp3_2.jpg

word belgesine bunu yazdıktan sonra eğer URL adresi MAVİ ise mavi kısımda sağ mouse tıklayın en altta köprüye tıklayın köprüyü kaldıra tıklayın. Buradaki işimizde bitti.

WordPress i kullanıcı adınız ve şifrenizle açın. YAZ a tıklayın GÖRSEL e Tıklayın ve Word de yazdığınız şeyi kopyalayıp buraya yapıştırın.

Sonra yayınla deyin hepsi bu….

İşlemler

Information

10 responses

4 07 2008
ahmetcankose

merhabalar siteme müzik eklemek istiyorum . bu düşünce ile net aleminde dolaşırken sitenizle karşılaştım. Ancak nasıl yapılacağna dair olan resimleri açamıyorum .Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Çalışmalrınızda başarılar dilerim..
saygılarımla

15 07 2009
Anonim

anlattığın yöntemle siteye girildiğinde müzik çalmaya başlamıyor değil mi ?

12 01 2010
istekst

slm. arkadasım ben yüklıyemedım dedıgınılk adımları yaptım fakat gorsele bastıgım zaman bana sadece resım yukleme formatında bır sayfa acıyor sadece bana yardımcı olursan sevınırım..kolay gelsın

14 01 2010
sohbet

teşekkürler hoca deneyelim

10 02 2010
redzone

İyi Günler,
yukarıdaki görsellerin linki kırık olduğundan birşey anlamadım.

13 02 2010
Oyun hileleri

enteresan bir yazi olmus. Tesekkürler…

2 08 2010
Tufan Tunç

Faydalı bir yazı olmuş teşekkürler.

5 08 2011
beylikdüzünde günlük kiralık daire

Hocam dediklerinizi yaptım fakat olmadı. Resimler açılmıyor tekrar yükleyebilirmisiniz.

21 08 2011
gurkanca

Hocam şu görselleri yeniler misiniz? Güzel bir şey anlatmışsınız ama görseller olmadan kimse bir şey anlamıyor

18 12 2012
avci1957

Bir destek de benden olsun. Aşağıdaki linki tıklayıp site arka planına müzik ekleme yolunu öğrenebilirsiniz. Saygılarımla…
http://muhsinkokturk1950.wordpress.com/wordpress-sitenizde-muzik-yayimlamak/

Cevapla

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

